Infolinia: 796 935 555

3-rzędowe

( ilość produktów: 2 )

Manetki i klamkomanetki pełnią w rowerach niezwykle istotną funkcję, bo to one odpowiadają za zmianę przełożeń. To od ich jakości, sprawności oraz dopasowania zależy, na ile sprawnie, precyzyjnie i szybko udaje się zmienić bieg. Ważne, by ich wybór był podyktowany rzeczywistymi potrzebami i umiejętnościami rowerzysty. Innego rodzaju komponenty sprawdzą się podczas spokojniej jazdy po mieście, a inne – podczas wymagających górskich przejazdów.

3-rzędowe klamko-manetki – w jakich rowerach się sprawdzą?

Klamkomanetki, podobnie jak manetki cynglowe, posiadają zintegrowane dźwignie hamulców z dźwigniami, a raczej przełącznikami manetek. Jest to rozwiązanie bardzo wygodne, bo można – trzymając dłonie stabilnie na kierownicy – zmieniać przełożenia i operować hamulcem. Na uwagę zasługuje także fakt, że w porównaniu z osobno montowanymi hamulcami i manetkami, są o wiele lżejsze, co może przełożyć się na lepsze rezultaty w przypadku jazdy wyczynowej czy zawodniczej. 3-rzędowe klamkomanetki najczęściej znajdują zastosowanie w rowerach crossowych, górskich i trekkingowych.


Shimano klamko-manetki 3-rzędowe w sklepie Rowerek.pl

Sklep rowerowy Rowerek.pl oferuje duży wybór części, podzespołów i akcesoriów rowerowych dla amatorów rekreacyjnej i wyczynowej jazdy. Jeśli chodzi o klamko-manetki 3-rzędowe, to na szczególne polecenie zasługuje model marki SHIMANO ST-EF500. Posiada ona zintegrowaną dźwignię hamulca i zmiany przerzutki, działającą w technologii EX Fire Plus, pozwalającą na jednoczesną zmianę biegów i hamowanie. Dźwignią zmiany biegów operuje się palcem wskazującym i kciukiem, a klamką hamulcową – palcem środkowym i serdecznym. Bardzo wygodny w użyciu jest zastosowany w tym modelu optyczny wskaźnik przełożeń umożliwiający kontrolę nad aktualnie załączonym biegiem. Mechanizm działa sprawnie, płynnie i precyzyjnie dzięki systemowi DUAL SIS. Prezentowana klamkomanetka nadaje się do zastosowania w rowerach z mechanicznymi hamulcami tarczowymi oraz hamulcami typu V-brake i przednią trzybiegową przerzutką. Dzięki wykorzystaniu śruby baryłkowej, do regulacji hamulca i przerzutki nie są potrzebne żadne dodatkowe narzędzia. Korpus i dźwignia hamulcowa wykonane zostały z odpornego na korozje, lekkiego i wytrzymałego aluminium. Aby zamontować klamkomanetkę do kierownicy, wystarczy klucz imbusowy o rozmiarze 5 mm. W zestawie znajduje się ponadto linka przerzutowa.




Być może zainteresuje Cię również:

Pozycjonowanie

pixel