Odbiory osobiste w sklepie stacjonarnym
Odbiór osobisty zamówień ze sklepu internetowego Rowerek.pl
W naszym sklepie internetowym oferujemy wygodną opcję odbioru osobistego zamówień. Dzięki temu możesz odebrać swoje zakupy bezpośrednio w naszym punkcie odbioru.
Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy wybrać ją podczas składania zamówienia i wybrać punkt odbioru przy al. Wojska Polskiego 86 w Zielonej Górze. Po złożeniu zamówienia dostaniesz potwierdzenie na maila, a gdy zamówienie będzie już gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o tym, że możesz je już odebrać.
Odbierając swoje zamówienie osobiście, masz możliwość natychmiastowego sprawdzenia stanu produktów i upewnienia się, że wszystko jest zgodne z twoim zamówieniem.
Skorzystaj z tej wygodnej opcji i ciesz się swoimi zakupami jeszcze szybciej!
Jakie są korzyści z odbioru osobistego skoro mam darmową dostawę?
- Możesz wybrać całą cały przekrój rozmiarów danego produktu, np. rękawiczek, butów etc. i na miejscu wybrać odpowiedni egzemplarz płacąc tylko za wybrany towar.
- Zmniejszone ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu - podczas transportowania towaru przez kurierów nierzadko dochodzi do uszkodzeń, co powoduje, że na nowy towar musisz dłużej czekać.
- Możliwość osobistego kontaktu ze sprzedawcą, który rozwieje ewentualne wątpliwości i odpowie na pytania dotyczące towaru.
- Widzisz produkt, który chcesz kupić, masz bezpośrednią kontrolę jakości przed jego ostatecznym zakupem.
- Szybciej otrzymujesz towar, zamówienia realizujemy zazwyczaj w 24 godziny - wtedy też towar jest gotowy do odbioru, w przypadku wysyłki należy doliczyć czas operacyjny przewoźnika.
Jak wybrać opcję odbioru osobistego?
To proste, po dodaniu towarów do koszyka kliknij "przejdź dalej" i wybierz opcję zapłaty "pobranie" wówczas pojawi się okienko z wyborem opcji dostawy, wtedy wybierz "Odbiór osobisty"
Ile trwa przygotowanie zamówienia i dostarczenie go do punktu odbioru?
Zamówienia transportowane są codziennie z magazynu do punktu odbioru. Realizacja trwa zazwyczaj do 24 godzin od wpłynięcia zamówienia.
O tym, że zamówienie już na ciebie czeka, poinformujemy cię w wiadomości E-mail.
Ile kosztuje odbiór osobisty?
Opłata za odbiór osobisty dla zamówień powyżej 250 zł jest niemal zerowa i wynosi 0,01 zł, dla mniejszych zamówień - doliczamy kwotę 4,99 zł.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić osobiście podczas odbioru towaru, wykorzystując kartę płatniczą lub gotówkę.
Jeśli posiadasz środki na saldzie klienta, to możesz je wykorzystać do częściowego lub całkowitego opłacenia zamówienia. Jeśli opłacisz tylko część zamówienia ze środków zgromadzonych na saldzie, różnicę dopłacisz przy odbiorze.
Czy otrzymasz dokument sprzedaży?
Tak, podczas odbioru otrzymasz paragon fiskalny, na życzenie wystawiamy również fakturę VAT.
Co, jeśli nie mogę odebrać zamówienia, które jest już gotowe do odbioru?
Zamówienie może odebrać inna osoba.
Zamówienia, które nie zostaną odebrane w ciągu 7 dni, zostają anulowane, a towar wraca do magazynu głównego.
W przypadku gdy zamówienie było częściowo lub w całości opłacone ze środków na saldzie, to po anulowaniu zamówienia, środki winny wrócić na saldo klienta.
Ważne
- Zamówienie można odebrać po tym, jak otrzymasz wiadomość z informacją, że zamówione produkt zostały już wysłane do punktu odbioru.
- W przypadku zamówień w pełni opłaconych ze środków zgromadzonych na saldzie klienta musimy zweryfikować twoją tożsamość, na podstawie numeru zamówienia, ewentualnie dokumentu tożsamości.
- Koszt odbioru osobistego wynoszący 4,99 zł pozwala nam pokryć koszt transportu towarów z zewnętrznego magazynu wysyłkowego.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod numerem 796-935-555 lub przez e-mail: kontakt@rowerek.pl, możesz też napisać do nas na Messenger na Facebook.