Budowa kół rowerowych na zamówienie
Budowa kół na zamówienie
Każdy rowerzysta nie raz zastanawiał się nad nowym zestawem kół rowerowych. Czy to dodatkowy zestaw kół treningowych, czy na trenażer, a może też drugi zestaw do roweru MTB do poruszania się po mieście.
Może masz stare i zużyte koła, które najlepsze chwilę maja już za sobą i zastanawiasz się nad nowym kompletem?
Oferujemy usługę budowy kół na indywidualne zamówienie
Nie każdy również dysponuje wiedzą ,czasem oraz narzędziami, żeby zająć się takim zadaniem.
Teraz możesz z naszą pomocą zbudować koła które spełnią twoje oczekiwania i pozwolą bez problemu pokonywać kolejne kilometry na rowerze.
Koła budujemy z towaru dostępnego u nas jak i komponentów przesłanych od klienta.
Jakie korzyści płyną z budowy kół na zamówienie?
- Otrzymujesz produkt dostosowany do twoich potrzeb.
- Indywidualna konfiguracja komponentów, której nie spotkasz w markowych kołach.
- Ręcznie budowane koła - precyzyjne centrowanie
- Bardziej wytrzymałe od kół na pierwszy montaż czy kół w budżetowych rowerach
Wybierasz komponenty z których chcesz zbudować koło - a my robimy resztę. Jeśli nie wiesz czego potrzebujesz oczywiście pomożemy w doborze optymalnych komponentów.
Jeśli chcesz zbudować czy naprawić koło napisz do nas.
Informacje jakich potrzebujemy to:
- Dane kontaktowe (imię i nazwisko, mail, numer telefonu)
- Rozmiar koła (średnica, szerokość obręczy)
- Wybrana piasta - rodzaj, model, zastosowanie
- Wybrana obręcz - tutaj przyda się kod produktu, ilość otworów na szprychy
- Rodzaj szprych - dostępne szprychy stalowe ocynkowane, stalowe nierdzewne, na życzenie cieniowane, aero, lub grubsze 2,3 mm
- Kolor szprych - dostępne czarne lub srebrne
- Materiał nypli - dostępne mosiężne, aluminiowe, stalowe
- Kolor nypli - dostępne czarne, srebrne, czerwone, niebieskie etc.
Dodatkowo po złożeniu koła możemy założyć również wybrane ogumienie (opaska, opona, dętka) co pozwoli docentrować koło po rozprężeniu przez oponę.
Budowa koła - lista elementów
Koło rowerowe to piasta, szprychy i obręcz - poszczególne komponenty wykonane są z różnorodnych materiałów takich jak stal, aluminium, czy włókno węglowe.
Na typowe koło w rowerze trekkingowym składa się lekka i aluminiowa obręcz na 36 szprych, szprychy wykonane ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej, nyple, najczęściej mosiężne oraz piasta z aluminiowym korpusem z łożyskami kulkowymi lub maszynowymi.
Do tego należy dodać ogumienie, czyli opaskę na obręcz, która chroni dętkę przed uszkodzeniem od strony obręczy, dętkę i oponę.
Przykładowe koła zbudowane w naszym serwisie
W tym projekcie klient dostarczył do nas obręcze z wysokim stożkiem i używane piasty, naszym zadaniem było dobranie odpowiednich szprych, zaplecenie kół, wycentrowanie z użyciem tensometru oraz założenie tarczy i ogumienia.
Cel osiągnięty, wyszły nam bardzo ładne koła, które pozwolą na szybką jazdę rowerem szosowym :)
W naszej ofercie znajdziesz również koła, które składamy na miejscu z wybranych komponentów - tylne koło Alexrims / z piastą na łożyskach maszynowych
Jak wygląda proces budowy koła i ile to kosztuje?
Po otrzymaniu informacji dotyczących zamówienia, nasz pracownik skontaktuje się z tobą z propozycją zamówienia.
- Otrzymujesz fakturę proforma z wyszczególnieniem kosztów poszczególnych elementów i usługi.
- Po ustaleniu wszelkich szczegółów czekamy na płatność.
- Po zaksięgowaniu płatności przystępujemy do realizacji usługi która zazwyczaj trwa od 7 do 14 dni kalendarzowych.
- Po wykonaniu usługi pakujemy towar i wysyłamy do ciebie przesyłkę za pośrednictwem wybranego dostawcy.
Koszt budowy koła w formie podstawowej to 120 zł.
Budowa koła z obręczą z włókna węglowego to koszt - 150 zł.
Budowa koła z użyciem tensometru to koszt - 160 zł.
Tensometr to narzędzie, które mierzy poziom naprężenia szprych - równomierne naprężenie sprawia, że szprychy nie pękają podczas dużych obciążeń, przydatne jest również podczas budowy kół z carbonu, czy na cieniowanych szprychach
Więcej o cenach usług znajdziesz w naszym cenniku serwisowym